Strefa Płatnego Parkowania Niestrzeżonego

Uwaga mieszkańcy, od 2 listopada sprawy związane z wydawaniem abonamentów można załatwiać tylko w Punktach Obsługi Pasażera Zarząd Transportu Miejskiego. Punkty ZDM przy ul. Chmielnej 120 i ul. Nowogrodzkiej 43 (Urząd Dzielnicy Śródmieście) zostały zamknięte.

Do dyspozycji mieszkańców pozostają cztery Punkty Obsługi Pasażera ZTM:

- metro Dworzec Wileński, czynny pon. - pt. 07.00-20.00 oraz sob. 08.00-15.00

- metro Świętokrzyska, czynny pon. - pt. 07.00-20.00

- ZTM przy ul. Żelaznej 61, czynny pon. - pt. 07.00-20.00

- metro Rondo ONZ, czynny pon. - pt. 12.00-19.00

Co możesz załatwić w POP?

W Punktach Obsługi Pasażera ZTM można załatwić sprawy związane z wydawaniem abonamentów mieszkańca (wyrobienie abonamentu mieszkańca uprawniającego do parkowania w pobliżu miejsca zamieszkania, dokonanie opłaty za wydanie abonamentu gotówką lub kartą). Można też złożyć reklamacje (w formie pisemnej) dotyczące opłat dodatkowych za brak opłaty parkingowej (reklamacje są następnie przekazywane do rozpatrzenia przez ZDM).

UWAGA! W Punkcie Obsługi Pasażera nie ma możliwości dokonania opłaty skarbowej w przypadku czynności związanych z wyrobieniem abonamentu na podstawie pełnomocnictwa. Opłatę taką można dokonać np. poprzez przelew internetowy na nr konta : 54 1030 1508 0000 0005 5003 6045.

Sprawy związane z wydaniem Karty N+, Karty Honorowej i Karty Powstańca będzie można nadal załatwiać w siedzibie ZDM przy ul. Chmielnej 120.

Pdf
Drukuj
Powrót