Komunikaty i ogłoszenia

Komunikat został ogłoszony przez:
Stanowisko Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego nieczynne do odwołania (14 marca 2013)
Sprawy związane z wydaniem Abonamentu Mieszkańca, Karty N+, Karty Powstańca oraz Karty Honorowej
można załatwiać w jednym z poniższych Biur Obsługi SPPN:
  • OCHOTA ul. Grójecka 29, tel. 22 823 93 19 czynne od poniedziałku do piątku 900–1700
  • ŚRÓDMIEŚCIE w Urzędzie Dzielnicy, ul. Nowogrodzka 43, tel. 22 699 83 80 sala ogólna
    Wydziału Obsługi Mieszkańców, biuro czynne:
    • poniedziałek 800–1800,
    • wtorek- piątek w godz. 800–1600
  • w Zarządzie Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120. pok. 1, tel. 22 55 89 204 biuro czynne
    od poniedziałku do piątku w godzinach 730–1700


Reklamacje dotyczące opłat dodatkowych:

  • Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120. pok. 1, tel. 022 55 89 204 czynne
    od poniedziałku do piątku w godzinach 730–1700, tel. 022 55 89 304
Osoby niepełnosprawne mogą składać reklamacje we wszystkich Biurach Obsługi SPPN.

Korespondencję należy kierować wyłącznie na adres:
  • Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa

 

Pdf
Drukuj
Powrót