logo.png
19115_logo1.png
Nowy-1.jpg
baner.png
BEZPIECZENSTWO.jpg
Nowy-1.jpg
pomoc-prawna.jpg
Rysunek1.jpg
500.jpg
baner OW 4.png
kadry.jpg
_0011__ Zamówienia.jpg
_0009__ Przetargi.jpg
_0002__ Informator kulturalny.jpg
_0008__ Działalność gospodarcza online.jpg
_0007__ Projekty unijne.jpg
_0010__ Wspólnoty.jpg
_0005__ Informacje oświatowe2.jpg
aktywny.jpg
_0003__ Informacje społeczne i zdrowotne.jpg
srodowisko.jpg
baner_mania.jpg
hdk.jpg
big baner oferta.GIF
Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej dla Dzielnicy (WPK)

Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej dla Dzielnicy (WPK)
Naczelnik Teresa Rosłoń
ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa
pok.: 121
tel.: 22 443 63 30, 22 443 63 31
fax: 22 325 45 66
e-mail:
 
Rzecznik Prasowy - Monika Chrobak-Budzińska
tel.: 22 443 63 33
e-mail:
 
 
Zadania:

Do zakresu działania Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności:

  1. realizacja polityki promocyjnej m.st. Warszawy w Dzielnicy poprzez:
    a) przygotowywanie planów przedsięwzięć promocyjnych wynikających z potrzeb i tradycji Dzielnicy, sporządzanie sprawozdań z ich wykonania oraz przekazywanie sprawozdań  właściwemu biuru,
    b) prowadzenie spraw związanych z organizowaniem projektów o charakterze promocyjnym oraz animacją działań na rzecz mieszkańców Dzielnicy, w tym inicjowanych przez właściwe biuro,
    c) przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących Dzielnicy,
    d) prowadzenie spraw związanych z utrzymywaniem kontaktów ze społecznościami lokalnymi w kraju i za granicą,
    e) współpracę z lokalnymi organizacjami pozarządowymi w zakresie działania wydziału;
  2. współpraca z właściwym biurem, związana w szczególności ze stosowaniem systemu identyfikacji wizualnej znaku promocyjnego m.st. Warszawy w dzielnicowych materiałach promocyjnych i informacyjnych, w tym w tworzeniu wspólnych projektów służących budowaniu marki Warszawa,
  3. nadzór nad realizacją wskazanych przez Zarząd Dzielnicy przedsięwzięć promocyjnych i informacyjnych;
  4. organizacja i obsługa  spotkań informacyjnych i konsultacji z mieszkańcami w sprawach dotyczących Dzielnicy;
  5. utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, w tym z prasą, mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku Dzielnicy oraz współpraca w tym zakresie z Rzecznikiem Prasowym Urzędu; 
  6. prowadzenie serwisu internetowego i Biuletynu Informacji Publicznej, w części dotyczącej Dzielnicy.
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt
ban-1c.png
ban-2c.png
ban-3.png
ban-zamowienia-publiczne.png
ban-5.png
ban-system-kolejkowy2.png
epuap.png