logo.png
19115_logo1.png
baner.png
BEZPIECZENSTWO.jpg
pomoc-prawna.jpg
Rysunek1.jpg
500.jpg
baner OW 4.png
kadry.jpg
_0011__ Zamówienia.jpg
_0009__ Przetargi.jpg
_0002__ Informator kulturalny.jpg
_0008__ Działalność gospodarcza online.jpg
_0007__ Projekty unijne.jpg
_0010__ Wspólnoty.jpg
_0005__ Informacje oświatowe2.jpg
aktywny.jpg
_0003__ Informacje społeczne i zdrowotne.jpg
srodowisko.jpg
baner_mania.jpg
hdk.jpg
big baner oferta.GIF
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy (WOM)

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy (WOM)
Naczelnik Jerzy Adamowicz
ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa
pok.: 33
tel.: 22 443 65 00
fax: 22 443 65 13
e-mail:
 

Punkt Informacyjny: (w głównym budynku Urzędu):

  • ul. Rakowiecka 25/27,
    tel. 22 443 65 00
    tel. 22 443 65 01

         Jakie sprawy załatwia się w tym budynku - zobacz 

Wydział Obsługi Mieszkańców - stanowiska obsługi bezpośredniej - zobacz     

 
Punkt Informacyjny: (w drugim budynku Urzędu):
  • ul. Wiktorska 91A,
    tel. 22 443 65 02
    tel. 22 443 65 03
        Jakie sprawy załatwia się w tym budynku - zobacz

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Mokotów należy w szczególności:
  1. wykonywanie zadań związanych z bezpośrednią obsługą mieszkańców w zakresie:
    a)  przyjmowania korespondencji,
    b)  udostępniania mieszkańcom odpowiednich materiałów informacyjnych, w tym formularzy i wzorów dokumentów,
    c)  udzielania informacji o procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawania dokumentów,
    d)  przekazywania mieszkańcom decyzji administracyjnych i innych dokumentów dotyczących wniesionej sprawy;
  2. przygotowywanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań oraz analiz dotyczących Urzędu Dzielnicy i wydziałów dla Dzielnicy;
  3. informowanie o stanie realizacji spraw kierowanych za pośrednictwem wydziału do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Urzędu Dzielnicy w zakresie przestrzegania terminów i procedur obowiązujących w Urzędzie Dzielnicy, w tym ewidencjonowanie, kwalifikowanie i kierowanie przyjętej korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu,
  4. opracowywanie propozycji metod doskonalenia zasad i procedur obsługi mieszkańców oraz wdrażanie po ich akceptacji.
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt
ban-1c.png
ban-2c.png
ban-3.png
ban-zamowienia-publiczne.png
ban-5.png
ban-system-kolejkowy2.png
epuap.png