logo.png
19115_logo1.png
Nowy-1.jpg
baner.png
BEZPIECZENSTWO.jpg
osir_logo_cale strona.jpg
zima w miescie_230X80.png
Nowy-2.jpg
pomoc-prawna.jpg
Rysunek1.jpg
500.jpg
baner OW 4.png
kadry.jpg
_0011__ Zamówienia.jpg
_0009__ Przetargi.jpg
_0002__ Informator kulturalny.jpg
_0008__ Działalność gospodarcza online.jpg
_0007__ Projekty unijne.jpg
_0010__ Wspólnoty.jpg
_0005__ Informacje oświatowe2.jpg
aktywny.jpg
_0003__ Informacje społeczne i zdrowotne.jpg
srodowisko.jpg
baner_mania.jpg
mrd.jpg
hdk.jpg
big baner oferta.GIF
Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy (WAG)

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy (WAG)
Naczelnik Piotr Sławiński
ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa
pok.: 123
tel.: 22 443 64 90
fax: 22 325 45 91
e-mail:
 
Zadania:
Do zakresu działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego dla Dzielnicy Mokotów należy zapewnienie warunków niezbędnych do prawidłowej pracy Urzędu Dzielnicy, jednostek niższego rzędu oraz delegatur, a w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i administrowaniem budynkami i lokalami, w których mieści się Urząd Dzielnicy i delegatury lub przekazanymi na potrzeby Urzędu Dzielnicy;
  2. prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątku ruchomego, znajdującego się w ewidencji prowadzonej przez wydział, w tym przeprowadzanie czynności związanych ze sprzedażą w trybie przetargu publicznego wycofanych z eksploatacji samochodów służbowych, użytkowanych przez Urząd Dzielnicy;
  3. zapewnianie zaopatrzenia;
  4. zapewnianie obsługi telekomunikacyjnej;
  5. zapewnianie obsługi transportowej;
  6. zapewnianie obsługi technicznej;
  7. wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem wyborów i referendów, w tym:
    1. obsługa techniczna i organizacyjna Zastępcy Pełnomocnika do spraw wyborów-urzędnika wyborczego w m.st. Warszawie w Dzielnicy,
    2. udzielanie pomocy przy podejmowaniu przez Zastępcę Pełnomocnika do spraw wyborów-urzędnika wyborczego w m.st. Warszawie w  Dzielnicy, działań koordynacyjnych na terenie Dzielnicy wobec podmiotów wyznaczonych do wykonywania poszczególnych zadań wyborczych lub referendalnych,
    3. prowadzenie i aktualizacja bazy danych o podziale Dzielnicy na obwody głosowania,
    4. archiwizacja i niszczenie dokumentów pochodzących z wyborów i referendów po uzyskaniu zgody uprawnionego podmiotu.
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Kontakt
ban-1c.png
ban-2c.png
ban-3.png
ban-zamowienia-publiczne.png
ban-5.png
ban-system-kolejkowy2.png
epuap.png